Mgr. Dagmar Mostecká - rehabilitace

Adresa: Praha 6, Jugoslávských partyzánů 635, Praha 6 - Bubeneč, 160 00
E-mail: info@bebalanced.cz
Tel: +420 607 225 006

Rehabilitace Mgr. Dagmar Mostecké vyžívá nejmodernější přístup ve fyzioterapii, založené na principech vývojové kineziologie, u nás rozvinuté především Prof. Václavem Vojtou a Doc. Pavlem Kolářem. Z dlouhodobého hlediska je tento přístup nejefektivnější, protože odhaluje a odstraňuje příčiny potíží a řeší tak problémy pacientů na natrvalo.

Rehabilitace nabízí služby týkající se:

bolesti zad včetně výhřezů plotének, blokády páteře, bolesti hlavy, bolesti a blokády krční páteře, bolesti kloubů, potíže způsobené sedavým zaměstnáním, specifické obtíže u žen (menstruační bolesti, porušená funkce pánevního dna, migrény), poruchy a prevence poruch pohybového vývoje kojenců, vadného držení těla a skoliózy.

mapa - Praha 6, Jugoslávských partyzánů 635, Praha 6 - Bubeneč, 160 00

Vložit hodnocení

Hodnocení: Mgr. Dagmar Mostecká - rehabilitace

6.6.2017Rena

• Witam,z góry przepraszam, że piszÄ™ tutaj, nie zaÅ› pod notkÄ…:na którÄ… Google mnie preÅ2ierowaz‚o&#8k30;Ale do rzeczy. Jak sprawuje Ci siÄ™, zakupiony parÄ™ miesiÄ™cy temu, HP 6720s ? Nic siÄ™ nie zepsuÅ‚o od czasu kupna etc. ? Jak wyglÄ…da kwestia zmiany ukÅ‚adu partycji? Pytam, gdyż sam przymierzam siÄ™ do kupna identycznego, dlatego też zależy mi na opinii kogoÅ›, kto go używa/Å‚ wiÄ™cej niż tydzieÅ„. :- )Pozdrawiam serdecznie.
26.2.2014Martina Sunkovská

Moje zkušenost je taková, že oproti jiným rehabilitačním zařízením doba od požadavku k uskutečnění je v této rehabilitaci krátká doba (týden), což při akutních bolestech hraje velmi důležitou roli. Od prosince se zde léčím s vyhřezlou plotýnkou a jsem spokojená.

• celkově se vším spokojenost
  • žádné
Kontaktujte nás